Administratief medewerker HR

Functie

Als administratief medewerker HR kom je terecht in het team loopbaanontwikkeling. Dit enthousiast en gemotiveerd team zet zich in voor nieuwe en huidige medewerkers van Employer . Is administratie jouw passie en ben je van nature erg punctueel en nauwgezet? Neem je daarnaast ook graag initiatief en ben je geboeid door mensen en hun omgeving? Dan pas jij zeker binnen ons team!

Rol in de organisatie

Jij bent de organisatorische en administratieve kracht achter het team loopbaanontwikkeling. Plannen en organiseren is jouw talent. Je zet graag de puntjes op de i.

Bij team loopbaanontwikkeling vinden we het belangrijk dat medewerkers plezier beleven op het werk. Dat ze een goede balans vinden tussen werken en leven. Dat ze zich blijven ontwikkelen en nieuwe uitdagingen durven aangaan. Zo investeren wij via de juiste vormingen in de talenten van onze medewerkers.

Jij hebt in dit team de administratieve en organisatorische verantwoordelijkheid voor een divers takenpakket waardoor je de collega’s ondersteunt die HR-projecten coördineren. Zo sta je o.a. in voor de opmaak en het beheer van de besanvragen, je doet de administratie en organisatie van het onthaalbeleid, waaronder de organisatie van de onthaaldag voor nieuwe medewerkers en bied je administratieve ondersteuning bij de fietsleasing. Ook zal je onze vormingen praktisch voorbereiden en opvolgen inschrijvingen bijhouden, deelnemers uitnodigen, vormingen inplannen, opleidingslokalen reserveren, didactisch materiaal voorzien, contacten met trainers, kwartaalcijfers aanleveren en vormingsdossiers up- to -date houden.

Als kers op de taart word je betrokken bij de organisatie van leuke interne, evenementen zoals het klein gelukske, personeelsfeest of sinterklaasfeest.

De ideale kandidaat ?

Je houdt ervan nauwkeurig en binnen de vooropgese termijn werk af te leveren. Zowel zelfstandig als in team ben jij een topper. Je bent erg nauwgezet en punctueel, proactief inges, neemt de touwtjes in handen, denkt oplossingsgericht en streeft ernaar om samen doelen te bereiken.

fonisch en schrifjk communiceer je vlot en duidelijk. Klantenservice en integriteit staan bij jou voorop. Office programma’s kennen voor jou geen geheimen (zoals Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, …).

Ben je stressbestendig en kan je goed omgaan met strakke deadlines? Dan heb je jouw droomstoel bij ons gevonden.

Jouw profiel Je geniet de burgerlijke en politieke rechten en je vertoont een gedrag dat in overeenstemming is met de eisen van de functie. Dit toon je aan via een uittreksel uit het strafregister dat niet ouder is dan maand bij indiensttreding. Indien blijkt uit het uittreksel dat de voorgeschreven voorwaarden niet vervuld zijn, dan kun je geen beroep maken op het feit dat je tot het examen werd toegelaten. Je voldoet aan de taalvoorwaarden (volgens de wetten op het gebruik van talen in bestuurszaken). Je bent toegelaten tot het wettige verblijf in België en je hebt een algemene toegang tot de arbeidsmarkt. Personen onthalen en hun vraag identificeren Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren De voorraad opvolgen, tekorten vastsen
Besingen plaatsen fonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren Administratieve dossiers samensen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren Aanbod Blijf leren en groeien via ons groot opleidingsaanbod. Geniet van een goede balans tussen werk en privé. Een deeltijds contract (%) van bepaalde duur ( maanden, mogelijks verlengbaar) Een aantrekkelijke verloning volgens de salarisschaal C-C (min. euro en max. euro bruto geïndexeerd maandsalaris). Relevante werkervaring kan meegenomen worden. Je geniet van een groepsverzekering (% van je bruto jaarloon). Openbaar vervoer voor woon-werkverkeer is volledig terugbetaald. Kom je met de fiets naar het werk? Dan krijg je een mooie fietsvergoeding van , euro/km. Voordelige hospitalisatieverzekering. Maaltijdcheques van euro/gewerkte dag. Voordelenplatform van GSD-V. Solliciteren

Cyriana Keppens


 


Administratief medewerker HR
2024-04-18 - 2024-05-21

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: DENDERMONDE
Franz Courtensstraat 11
Land: België
Postal Code: 9200
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share